friend4ever

كل ما تريده ف هو هنا منتدي فريند فور ايفير لكل الاصدقاء

الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

(اتحداك تبطل ضحك)منتدي اصدقاء للابد يتحدي الملل

كاتب الموضوعرسالة
MR__peace
never give up
never give up
MR__peace

(اتحداك تبطل ضحك)منتدي اصدقاء للابد يتحدي الملل Empty
مُساهمةموضوع: (اتحداك تبطل ضحك)منتدي اصدقاء للابد يتحدي الملل   (اتحداك تبطل ضحك)منتدي اصدقاء للابد يتحدي الملل Emptyالخميس مارس 27, 2008 8:50 pm

مره واحد باشا... الزمن دار عليه وافتقر حب يشتغل اشتغل بتاع فجل وجرجير

وقف فى السوق وهو لابس الطربوش وبيقول فجل يا حوش .....جرجير يا كلاب

..................................

دكتور مجانين اخد المجانين بتوعه ووداهم البحر قال يمكن حد مع جمال الطبيعة ربنا يشفيه .....المجانين وهما

فى البحر الى بيلعب فى الراملة بالجاروف ....والى بيلعب بالجردل..... لقى واحد منهم قاعد تحت شمسية وبيبص للبحر ومش بيلعب..... سأله: انت مش بتلعب ليه معاهم؟ قالوا دول مجانين شوف بيعملوا ايه...... قال الحمد لله ربنا شفا واحد منهم .....قالوا انت بتبص للبحر ليه كده؟ قالوه بتخيل لو البحر ده كله ملوخية هيكفوه عيش منين

.....................................

حمار يجر عربيه كارو .....بيسال الحماره حبيبته؟ ياترى ياروحى

بتحبينى لشخصى ولا علشان عندى عربيه

..............................

مرة عيل صغير ابوة وامة معودينة على انهم لما يكونو بر وعايز يعمل حمام ...يقول انا عايز

اصفر....
وفى مرة خرج مع جدة ....وكان عايز الولد يعمل .....قال لجدة؟ يا جدو انا عايز اصفر ....قالة صفر فى ودنى يا حبيبى بس براحة

.......................................
مرة واحد اشتري عربيه بي ام دبلو ولاقاه فيها دي في دي وكمبيوتر فا قال يجرب الكومبيوتر فا كسر مرايا العربيه راح الكومبيوتر رد وقال ايتها المرايه ارجع كما كنت قال لزيز خالص راح كسر باب العربيه راح الكومبيوتر قال ايها الباب ارجع كما كنت راح قال امين كده لزيز..... اخر حاجه راح واخد العربيه ونط من فوق الكوبري راح الكومبيوتر قال ايها النفس المطمئنه ارجعي الي ربكي راضيه مرضيه

................................

مرة واحد مسطول قاعد فوق ال سطح ......فاطلعلوه واحد بيقوله :يا سيد افندى..... الحق
امك و ابوك و مراتك و عيالك ماتوا.... راحت فرت من عنيه الدمعة..... و قال: هاعيش لمين و قرر انه هيرمى نفسه من فوف السطح...... فرمى نفسه .....و جه عند الدور التالت و قال لنفسه :ايه ده انا ابويا و امى ميتين من زمان .....و جه عند الدور التانى و قال لنفسه: ايه ده انا مش متجوز اساسا..... و جه عند الدور الاول و قال لنفسه: ايه ده دا انا لالالالالالالالا دا انا مااسميش سيد اصلا

كان فى مرة بطة .....البطة دى كانت بتروح عند البقال تقولو: عندك حلاوة؟ يقولها:

لاء...اليوم التانى عندك حلاوة ؟يقولها لاء.....اليوم التالت عندك حلاوة ؟يقولها لاء فالبقال زهق بقى وقالها :لو جيتى تانى هدبس رجليكى بالمسامير فى الارض...فراحتله بعدها تانى يوم قالتلو عندك مسامير قالها لاء....قالتلو طب عندك حلاوة

مجموعة حشاشين قاعدين يحششو...... ، كبس عليهم البوليس عملوا أكنهم بيصلون وكان جنبهم

نار مولعة..... ، قال لهم الضابط :بتعملوا أيه؟ ، قالوا بنصلي يا باشا ..........، طيب والنار دي عشان إيه؟ ، فقالوا : دي النار عشان اللي ما بيصليش

..................................................

واحد مخنوق من نفسه اوى............. ودبانه عماله تلف حواليه راح

ماسكها وقطع جناحتها وقالها: قضيها مشى بقه

..........................................

مرة تلاتة عايزين ياكلوا ومش معاهم فلوس .................دخلوا مطعم وطلبوا الاكل............ وبعد كدة جة الجرسون ومعاة

شيك الحساب وراح على اول واحد وقالو: الحساب .....رد وقالو: منا اديتك الفلوس قالو لا انا مختش حاجة .............وقالو طب نسال زميلك التانى.......... هوادانى فلوس ؟ قالو: لماانا كنت بحاسبك ....قالوة: لا انتو شكلكو نصابين .....طب انا هاسال زميلكم التالت شكلو محترم .......وقالو: هو انا خت الحساب من زمايلك قالو سيبك من دة كلو وادينى الباقى

..............

اتنين مساطيل بيحششوا فوق السطح وجنبهم ديك......... لما صحا الديك الصبح

ادن وقال: كوكاييييييييييييييين كوكايييييييييييييين

...............

They love you.. but they are not your lover. They care for you, but they are not from your family...They are ready to share your pain, but they are not in your blood relation. They are........FRIENDS!!!!! True friend scolds like a DAD.. Cares like a MOM.. Teases like a SISTER..
Irritates like a BROTHER.. And finally loves U more than a LOVER
https://friend4ever.3rab.pro

(اتحداك تبطل ضحك)منتدي اصدقاء للابد يتحدي الملل
صفحة 1 من اصل 1